قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان اعلام شد.

سکه طلا

همشهری آنلاین- نجمه احمدبیگی: بازار طلا و ارز پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تا حدودی روند کاهشی گرفته است. به طوری که در روزهای اخیر شاهد کاش قیمت ارز بوده ایم. با توجه به اینکه قیمت طلای جهانی به یک رکورد قیمتی جدید رسیده بود و تا ۲ هزار و ۴۷۰ دلار هم پیش رفت اما نتوانست تاثیر چندانی بر قیمت داخلی طلا بگذارد و همچنان شاهد نزول قیمت ها در بازار طلا و سکه هستیم.

البته برخی کارشناسان معتقدند که این کاهش قیمت ها به دلیل فررارسیدن ماه محرم است و همیشه در ماه محرم و صفر تقاضا برای خرید طلا کمتر می می شود و به همین دلیل قیمت ها هم پایین می آید. محمد کشتی آرای، رئیس اتحادیه طلا و جواهر معتقد است: تا ۲ هفته آینده همچنان این کاهش قیمت در بازار طلا و سکه ادامه‌دار خواهد بود.

بر اساس این گزارش، امروز شنبه ۳۰ تیر تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیارهر گرم ۳ میلیون و ۳۵۲، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۳۵۲ هزار

کد خبر 867956

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha